Prima pagina | Autentificare | Despre noi | Contactati-ne
Incalzire gratis
Sanatatea ta ! Este singurul lucru care conteaza!
 
Acasa >> Natura Vindeca >> Alimentele si Organele Vitale


Alimentele si Organele Vitale

 


Lista alimentelor ce î┼úi protejeaz─â principalele organe,a fost publicat─â recent în ziarul Bild din Germania .

În cazul legumelor ┼či fructelor se recomand─â ca acestea s─â fie consumate proaspete sau congelate, iar plantele medicinale indicate de medicii germani trebuie administrate sub form─â de infuzii, comprese sau tincturi.

V─â prezent─âm lista acestor alimente.


Piele/p─âr

1. Pepenele.
Are foarte pu┼úine calorii ┼či e un fruct excelent pentru men┼úinerea fermit─â┼úii pielii.
2. Iaurtul degresat.

Are o concentra┼úie ridicat─â de vitamina A, iar bacteriile sale îmbun─ât─â┼úesc aspectul pielii.
3. Grâul.

Are calciu, acizi gra┼či, dioxid de siliciu - provizii de s─ân─âtate pentru piele, p─âr ┼či unghii.
4. Orzul.

Con┼úine substan┼úe bioactive, înfrumuse┼úeaz─â ┼či revitalizeaz─â.
5. Cimbrul.

Cur─â┼ú─â organismul ┼či red─â str─âlucirea pielii.
6. Hreanul.

Regenereaz─â p─ârul, pielea ┼či unghiile, mul┼úumit─â substan┼úelor active con┼úinute.
7. Mu┼čtarul.

Regleaz─â fluxul sangvin la nivelul pielii.

Rinichi

8. Sfecla ro┼čie.
Stimuleaz─â arderile celulare.
9. Vi┼činele.

Con┼úin potasiu, substan┼ú─â pe care rinichii "se lupt─â" s─â o elimine din sânge, când e în exces.
10. Castravetele.

Are mult─â ap─â ┼či stimuleaz─â activitatea rinichilor.
11. Ţelina.

Protejeaz─â rinichii de viru┼či.
12. Varza ro┼čie.

Aminoacizii ┼či proteinele sale ac┼úioneaz─â ca un filtru pentru rinichi.
13. Gulia.

Vitamina C protejeaz─â celulele renale, iar fierul ┼či fosforul energizeaz─â.
14. Ridichea neagr─â.

Are proprietăţi de antibiotice naturale.
15. Varza murat─â.

Detoxific─â întregul organism.
16. Hri┼čca.

În medicina complementar─â, e folosit─â ca produs dietetic în cazul bolilor de rinichi ┼či în diabet.
E eficientă dacă suferiţi de hipertensiune arterială.
17. P─âtrunjelul.

Deţine combinaţia ideală de minerale pentru a curăţa rinichii.

Oase

18. Migdalele.
Con┼úin magneziu, care ajut─â oasele s─â r─âmân─â s─ân─âtoase.
19. Spanacul.

Aduce în organism necesarul de calciu pentru rezisten┼úa oaselor ┼či func┼úionarea mu┼čchilor.
20. Meiul.

Deosebit de bun pentru copii, c─ârora le înt─âre┼čte din┼úii, oasele ┼či le stimuleaz─â cre┼čterea.
21. Secara.

Benefic─â pentru din┼úi, oase ┼či mu┼čchi. E o surs─â ideal─â de oligoelemente, cum ar fi B-vitamine, potasiu, magneziu, mangan, fier ┼či zinc.
22. Brânza.

Este o surs─â de calciu, contribuind la înt─ârirea oaselor.

Intestine/stomac

23. Tinctura de fenicul.
Protejeaz─â mucoasele intestinale.
24. P─âstârnacul.

Stimuleaz─â digestia.
25. Mango.

Are vitamina A ┼či antioxidan┼úi ce ap─âr─â mucoasa intestinal─â.
26. Arpaca┼čul.
Aduce în organism necesarul de fibre, magneziu ┼či fosfor pentru o digestie s─ân─âtoas─â.
27. M─ârarul.

Combate indigestia.
28. Soia.

Are proprietăţi anticancerigene.
29. Nucile.
Conţin o formă purificată de Omega 3, care ajută la reducerea riscului de cancer al intestinelor.

Ficat

30. Anghinarea.
Are proteine regenerative, iar acidul folic ┼či antioxidan┼úii s─âi previn bolile hepatice.
31. Sucul de ridiche.
Stimulează secreţia bilei.
32. Conopida.

Contribuie la protejarea ┼či îmbun─ât─â┼úirea activitii ficatului.
33. Drojdia de bere.

E o important─â surs─â de vitamina B, detoxific─â ficatul.
34. N─âsturelul (Nasturtium Officinale).

E folosit la producerea mu┼čtarului ┼či a uleiurilor bune pentru metabolismul bilei ┼či al ficatului.
35. P─âp─âdia.

Reduce colesterolul ┼či ajut─â la buna func┼úionare a ficatului.
36. Laptele
.
Apără ficatul de diferite afecţiuni frecvente.
37. Menta.

Uleiurile sale esen┼úiale stimuleaz─â secre┼úia biliar─â ┼či ajut─â la calmarea crampelor.
38. Carnea de iepure.

Degreseaz─â ficatul.
39. Carnea de vit─â ┼či de mânzat.

Con┼úine vitamina B, fier ┼či proteine de bun─â calitate.

Creier

40. Lintea.
Con┼úine proteine, glucide ┼či lecitina de care au nevoie celulele creierului.
41. Quinoa.

Bogat în fier, înt─âre┼čte memoria ┼či încetine┼čte procesul de îmb─âtrânire.
42. Carnea de pas─âre de curte.

Are gr─âsimi ┼či uleiuri care ofer─â energie celulelor nervoase.
43. Fasolea.
Cre┼čte puterea de concentrare.
44. Oul.

E o surs─â grozav─â de proteine, iar g─âlbenu┼čul con┼úine colin─â, care ajut─â la dezvoltarea memoriei.
45. Avocado.

E un fruct care combate stresul, nervozitatea ┼či insomnia.
46. Bananele.
Conţin substanţe benefice pentru creier.
Glucoza, vitaminele ┼či mineralele fructelor îl energizeaz─â.
47. Caisele.

Un amestec ideal de minerale ce stimuleaz─â neuronii.
48. Stafidele.
Au mult zah─âr (75%), resurs─â energetic─â pentru creier.
49. Perele.

Ajut─â circula┼úia sangvin─â, iar zah─ârul ┼či substan┼úele asem─ân─âtoare hormonilor intensific─â puterea "de lucru" a creierului.
50. Maz─ârea
.
E bogat─â în proteine bune pentru memorie ┼či concentrare.
51. Salata verde

. Substanţele opiacee calmează sistemul nervos.

Ochi

52. Castanul s─âlbatic.
Substan┼úele sale active calmeaz─â irita┼úiile ┼či senza┼úia de usturime.
53. Arnica.

Uleiurile esenţiale calmează inflamaţiile oculare.
54. Mesteac─ânul alb.

Vitamina C, potasiul ┼či calciul con┼úinute înt─âresc imunitatea ochilor.
55. Limba de miel.

Are o mul┼úime de taninuri ┼či saponine ce reduc inflamarea vaselor conjunctivale.
56. Rostopasca.

Este eficient─â împotriva viru┼čilor, în special pentru ochii usca┼úi.
57. Gutuia.

Cu pectin─â ┼či calciu, e bun─â pentru alergii ┼či febra fânului.
58. Iarba de silur (Euphrasia Officinalis).

Calmeaz─â ochii în cazul persoanele tensionate, care stau mult în fa┼úa calculatorului.
59. Gr─âsimea de g─âin─â.

Împreun─â cu iarba de silur, face minuni dac─â e aplicat─â ca unguent pe ochi.
60. Strugurii.

Aceste fructe ajut─â cu prec─âdere ochiul în timpul vederii nocturne.
61. P─âtlagina.

Taninurile sale tratează infecţiile oculare.
62. C─âp┼čunile.

Ajut─â ochiul în timpul vederii nocturne.
63. Centaurium minus.

Tinctura acestei plante vindecă afecţiunile oculare.
64. Ananasul.
Conţine numeroase enzime ce relaxează ochii celor care stau mult la calculator.
65. Rozmarin.

Purific─â ochii ┼či protejeaz─â vasele de sânge oculare.

Inim─â

66. Varza.
Are mult potasiu ┼či fier, necesare inimii ┼či circula┼úiei sangvine.
67. Broccoli.

Previne ateroscleroza ┼či atacurile de cord, prin con┼úinutul de calciu, fier ┼či caroten.
68. Ridichea
.
Ap─âr─â împotriva atacurilor de inim─â.
69. Portocalele.
Con┼úin vitamina C, care scade valoarea colesterolului din sânge,
În plus, are ┼či pu┼úine calorii.
70. Morcovul.

Acidul folic ┼či bioflavonoidele r─âd─âcinoasei protejeaz─â inima.
71. Pe┼čtele.
Acizii gra┼či Omega 3 ap─âr─â sistemul vascular de inflama┼úii ┼či de calcifieri.
72. Ceapa.

Scade presiunea sângelui, îmbun─ât─â┼úe┼čte activitatea inimii ┼či circula┼úia.
73. Usturoiul.
Alicina conţinută previne accidentele vasculare cerebrale.
74. Usturoiul s─âlbatic.

Substan┼úele sale cur─â┼ú─â sângele de toxine.
75. Sparanghelul.

Asparagina cur─â┼ú─â cordul ┼či vasele mari de sânge.
76. Cicoarea.
Scade tensiunea arterial─â ┼či colesterolul, cur─â┼ú─â sângele cu ajutorul unor minerale specifice.
77. Uleiul de m─âsline.
Energizeaz─â cordul ┼či reduce colesterolul.
78. Somonul.

Acest pe┼čte e o surs─â bun─â de acizi gra┼či Omega 3, care reu┼česc s─â scad─â din nivelul trigliceridelor din sânge.
79. Dovleacul.
Are efect benefic în cazul hipertensiunii arteriale ┼či în bolile de inim─â.
80. Cartofii.

Protejeaz─â contra accidentelor cerebro- vasculare, oferind o cantitate mare de vitamina C pentru sistemul vascular.
81. Paprika
.
Protejeaz─â inima ┼či vasele de sânge.
82. Ro┼čiile.

Diuretice eficiente, normalizeaz─â tensiunea arterial─â.
83. M─âslinele.

Reduc colesterolul nociv ┼či tensiunea arterial─â.
84. Merele.
Con┼úin 300 de substan┼úe esen┼úiale pentru protec┼úia întregului sistem vascular.
85. Fasolea neagr─â.
O can─â din acest aliment furnizeaz─â între 120 ┼či 320 miligrame de magneziu, mineral ce previne apari┼úia tulbur─ârilor de ritm cardiac (aritmie).
86. Coac─âzele.

Cu cea mai mare concentra┼úie de minerale ┼či de vitamine C, B, D ┼či E, sunt bune pentru circula┼úia sângelui.
87. Zmeura.

Ac┼úioneaz─â ca o aspirin─â natural─â, înt─ârind sistemul imunitar.
88. Murele
.
Sunt considerate de speciali┼čtii germani fructe cardioactive, ajutând la func┼úionarea optim─â a cordului.
89. Socul.

Îmbun─ât─â┼úe┼čte circula┼úia sângelui.
90. Piersicile.
Au multe vitamine ┼či olig┼úlemente care protejeaz─â inima.
91. Cire┼čele.
Împrosp─âteaz─â resursele de potasiu, calciu, magneziu, fier, fosfor ┼či siliciu.
92. Rubarba.

Fortific─â inima ┼či scade tensiunea arterial─â.
93. Grepfrutul.

Are o enzim─â special─â, care previne obstruc┼úiile vasculare ┼či tromboza.
94. Ciuperca Shitake
.
Reduce colesterolul.
95. Prunele.

Previn tromboza.
96. Curmalele.

Sunt bogate în fier, calciu ┼či potasiu.
Reduc tensiunea arterial─â, protejeaz─â împotriva aterosclerozei.
97. Afinele.

Pigmentul lor albastru ajut─â la elasticitatea vaselor sangvine.
98. Ov─âzul.

Are acizi gra┼či, benefici în bolile cardiovasculare.
99. Porumbul.
Are vitamina D ┼či vitamina K.
100. Ardeiul iute.

Previne cre┼čterea zah─ârului din sânge, care poate duce la formarea colesterolului pe vasele inim

As mai adauga la aceasta lista:

 

101. Smochinele: contin vitaminele din grupa B, minerale, potasiu, magneziu, fier, foarte mult calciu, zinc precum si oligoelemente importante: fluor, pentru intarirea dentitiei si seleniu pentru intarirea sistemului imunitar.

102. Nuci braziliene: magneziu, fosfor, acid folic, calciu potasiu precum si continut mare de seleniu - care contribuie la reducerea riscului de cancer (mai ales de prostata) si de boli cardiovasculare. Proteinele, aminoacizii esen┼úiali apropie nucile de Brazilia de carne sau pe┼čte, tocmai de aceea consumul lor este binevenit în perioadele de post.

103. Caju: contine acidul oleic care este vestit pentru efectele benefice asupra sistemului cardio-vascular. Este bogat in vitaminele B1 (0,63 mg/100 g), B2 (0,26 mg/100 g), B3 (10,1 mg/100 g) si vitamina E (0,78 mg/100 g), antioxidant benefic sistemului cardiovascular. Magneziul continut de caju (270 mg/100 g) poate diminua intensitatea migrenelor, poate reduce tensiunea arteriala, problemele de respiratie. Fosforul (375 mg/100 g) este important pentru sitemul osos si dinti.

104. Susan - seminte sau halva: continut bogat de cupru, mangan, calciu, magneziu, fier, zinc, fosfor, vitamina B1 si fibre.

105. Miere de albine: fara comentarii


MULTA SANATATE !

 
Cautare :
  



Servicii internet in domeniul medical
Consultanta, website-uri de prezentare, aplicatii pentru conferinte, atlas medical, publicatii, educatie medicala la distanta